Budget- och skuldrådgivning

Lättläst Du har kommit till en lättläst sida.
Kommunernas budget- och skuldrådgivare
hjälper personer med skulder.

I kommunen arbetar en budget- och skuldrådgivare.
Han eller hon kan berätta för dig 
vad du ska göra 
om du har svårt att betala dina skulder.

Sök telefonnummer och e-postadress 
till budget- och skuldrådgivare i din kommun på hallåkonsument.se

Fick du svar på din fråga?

Vi vill alltid bli bättre!

Berätta hur du upplevde sidan och vad du letade efter. Var något extra bra eller borde vi förbättra något?

OBS! Skicka inte några personuppgifter.

  1. Vi raderar alla svar som innehåller personuppgifter.
  2. Allt du skickar till oss blir en offentlig handling.
  3. Vi svarar inte på frågor eller tar emot anmälningar här.
Senast granskad 25 september 2023