Kontakta Konsumentverket

Kontakta Konsumentverket när du har frågor om vår verksamhet, lediga tjänster eller anmälningar.

Ringa till Konsumentverket

Telefon: 0771–42 33 00

Vår telefonväxel är vanligen öppen vardagar 09.00–16.00. Lunchstängt 12.00–13.00.

Skicka e-post till Konsumentverket

E-post:  konsumentverket@konsumentverket.se

Skicka brev till Konsumentverket

Postadress: Konsumentverket/KO, Box 48, 651 02 Karlstad.
Besöksadress: Tage Erlandergatan 8A

Organisationsnummer: 202100-2064

Kontakta registraturen

Registraturen tar emot och registrerar ärenden/anmälningar som kommer in till Konsumentverket. Vi lämnar också ut handlingar på begäran. Våra öppettider är vardagar 09.00–12.00.

Telefon: 0771–42 33 00

E-post:  konsumentverket@konsumentverket.se

Besöka Konsumentverket

Så hittar du till oss


Information till konsumenter finns på Hallå konsument

Om Hallå konsument

Hallå konsument är en upplysningstjänst för alla konsumenter. Där kan du få svar på frågor om köp av varor och tjänster, reklamationer, att handla hållbart och köp mellan privatpersoner.

Till Hallå konsuments webbplats 

Senast granskad 17 januari 2018